Ondernemersverhaal

LiGO

By 6 november 2021No Comments

Ondernemersverhaal: LiGO

Lisa Goossens van LiGO

Juist géén ondernemersverhaal: Liefde voor goede communicatie

Want een ondernemersverhaal vangen in 500 woorden, dat is lastig. En juist daarvoor is Liefde voor goede communicatie ontstaan. Om waardevolle verhalen van de ondernemer en zijn of haar onderneming te achterhalen en te vertalen naar een communicatiestrategie die werkt. Waarom? Omdat jij het als ondernemer verdient om jouw verhaal te vertellen en klanten verdienen het om jou te vinden!

Lisa Goossens - Liefde voor goede communicatie
Wat LiGO doet?

LiGO onderzoekt, schrijft, traint en adviseert. Ik, Lisa Goossens, werk samen met opdrachtgevers om het bedrijf zichtbaarheid te geven. Dit begint altijd met achterhalen wat je doet, waarvoor je staat, wie je doelgroepen zijn en de zichtbaarheid van de onderneming te bepalen. Want wat voor jullie al jaren vanzelfsprekend is, is vaak juist de toegevoegde waarde voor de klant. Dan bepalen we een strategie, kort en krachtig, voor communicatie met impact. Communicatie die bijdraagt aan jouw imago, jouw zichtbaarheid én jouw omzet. En dan gewoon doen: communiceren met impact!

LiGO voor de Erpse ondernemer

Een van mijn kernkwaliteiten is in een korte tijd een scherpe analyse maken van een onderneming op het gebied van communicatie. Dit kan leiden tot verschillende vervolgstappen, die we samen oppakken om jouw communicatie naar een hoger niveau te tillen. Voorbeelden hiervan zijn interne communicatietrainingen voor de medewerkers, arbeidsmarktcommunicatie, een nieuwe huisstijl, de inzet van social media, coaching in communicatie, meer kennisdeling of een nieuwe website.

Samen zorgen voor communicatie met impact

Wat ik het liefst doe? Met passie en enthousiasme het verschil maken. Vragen stellen, korte uitvoerbare plannen smeden en communicatieadvies op maat verzorgen. En dat alles in verbinding met de opdrachtgever én de doelgroep, want ik werk niet voor een bedrijf maar samen met een bedrijf en juist dát zorgt voor impact. Gepassioneerde ondernemer, ik ben hier voor jou! Dus, wil je meer uit je communicatie halen maar heb je geen idee waar te beginnen? Neem dan vrijblijvend contact met me op voor meer informatie.

Wat moet zeker nog genoemd worden, wat nog niet besproken is?